marți, 12 februarie 2013

Schimbare sifon de pardoseala la baie



Schimbare sifon de pardoseala si montaj sifon de cada cu preaplin
 
 
Instalator in Ploiesti,Prahova execut montaj si reparatii instalatii sanitare,obiete sanitare,desfundarii de canalizare,etc....

                                                                                        0734.045.910


 
 
 
 
 
 
 

 
 
 Dupa ce am demontat instalatia veche,cea care venea de la cada,am fost nevoit sa sparg in jurul vechiului sifon pentru a il putea scoate.aici este nevoie de o mare atentie deoarece s-ar putea cand spargeti sa ajungeti la vecinul de sub voi.Am fost nevoit sa sparg si sub cada pentru a avea loc sa montez sifonul cazii.
 Am trecut la montare sifonului de cada si a preaplinului.Sa fiti atenti la montarea garniturilor,daca acestea nu sunt etanse o sa se scurga apa din sifon.
 Aici proprietarul a hotarat sa renunte la vechiul sifon.
 Legatura dintre sifonul cazii s-a facut cu teava de pp cu diametrul 40,pentru racordarea scurgerii de la chiuveta am folosit un teu de 50 si cu o reductie 50/32,iar pentru legatura cazii o reductie 50/40.
S-au mai folosit coturi la 90 si 45 grade.
                                                                         Spor la treaba!
 
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu